Skip to content

Aus der reihe…

15 maart 2012

Voor de rupsjesnooitgenoeg is er nu een tweede blog, daar schrijf ik vooral over mijn belevenissen met het opruimen van zwerfafval. Het is getiteld anneloopttegendebierkaai

Zo blijft annelooptlangzaamhard enigszins ‘verschoond’ van de schillen en de doozen.

Een tweede blog. Ik sta er zelf versteld van. Misschien is het de start van een serie “anneloopt….” zoals ik me herinner van de Enid Blyton boekjes die ik vroeger verslond: Pity naar kostschool, Pity’s tweede kostschooljaar, Pity in de derde, Pity als vierdeklasser, Pity’s vijfde kostschooljaar, Pity’s laatste kostschooljaar. Een serie die bij voorbaat ten dode was opgeschreven want een mens kan nu eenmaal niet eeuwig op kostschool zitten.
Nee, dan had Horst Tappert het beter voor elkaar. Aus der reihe… Derrick werden 281 afleveringen gemaakt, in 25 jaar. De eerste aflevering was getiteld ‘Waldweg’, in het Nederlands ‘Bosweg’.  Dat kan geen toeval zijn.

Reacties zijn ook op het nieuwe blog van harte welkom. Ondertussen loop ik nog steeds langzaam hard.

One Comment leave one →
  1. johannesdeloper permalink
    16 maart 2012 14:33

    mij heb je al laten verdwalen met al die blogs aus der Reihe Anne. Veel inspriratie bij de volgende 280 delen zal ik maar zeggen.

Geef een reactie

